понеділок, 27 квітня 2015 р.

Соціокультурний простір України: вчимось перемагати

Що таке Перемога?
Зайве казати, що в час високих технологій уже не сильніший перемагає слабшого, - тепер швидкі перемагають повільних! Будь-де, в будь-якій сфері. Є галузі, де рух має бути добре виважений і витриманий в часі, а є такі, де зволіканння є просто злочином.
Сфера культури (особливо державний сектор) та соціальної комунікації часто потерпають від несвоєчасного і невмілого реагування на виклики сьогодення.
Зараз, в період історичних випробувань, наша культура стрімко розвивається, формується нове культурно-дозвіллєве середвище, з'являється багато нових мистецьких продуктів і послуг, - і дуже важливо нічого не згубити, все до крихти зберегти, використати для вибудовування культурного коду новітньої України.
Для цього нам потрібні першокласні управлінці, менеджери культури, - і ми цьому вчимося, - швидко вчимося, реагуємо на виклики, часто йдемо наосліп, бо ще нема досвіду дільності в нових умовах, нема на кого спертися, але це добре, тому що нема заскорузлих штампів чи жорстких рамок.
Є тільки досвід тих країн, котрі пройшли вже наш шлях, і є наше велике бажанння щось робити...
На базі бібліотеки відбулось практичне заняття-семінар майбутніх менеджерів соціокультурної сфери, студентів Національної Академії Керівних Кадрів Культури і Мистецтв, вишу який вже декілька років поспіль (2009-2013) за результатами рейтингу ЮНЕСКО посідає перше місце серед вищих навчальних закладів у галузі культури і мистецтв України.
Тема семінару "маркетинг культурно-дозвіллєвих послуг" була щонайактуальніша для всіх, хто займається просуванням у сфері культури і мистецтв. Майбутні управлінці досліджують різні сфери культурно-мистецького та дозвіллєвого простор, виокремлююють тенденції, шукають нові шляхи і можливості просувати наш культурний продукт як у широкі маси нашого суспільства, так і у глобальну світову спільноту.
Під час семінару, що пройшов в дружній, професійно налаштованій атмосфері, було обговорено роль дозвілля в сучасних умовах; озвучені різні бачення парадигми нової маркетингової концепції у сфері культури; можливості проектної роботи, як повноцінного гравця культурного простору. В неформальній, невимушеній атмосфері студенти шукали відповіді на питання як правильно використовувати людський потенціал для пришвидшення процесів самоідентифікації суспільства в реальності, яка швидко змінюється та переосмислення символів і знаків масової культури.
І поки нам не все задумане вдається, поки ми робимо помилки і промахи, але ми йдемо, ми вчимося, ми прагнемо бачити свою країну квітучою і заможною, в якій культурне мисленння і дозвіллєве споживання є на високому-високому рівні
А для цього нам треба перемагати, нам треба вчитися бути швидкими...
ті, хто вчаться бути швидкими









2 коментарі: