понеділок, 4 лютого 2019 р.

Зустріч з сучасним українським письменником Андрієм Кокотюхою

Книги, які актуальні сьогодні, тут і тепер!

Зустріч з улюбленим письменником – подія для читача! Поспілкуватися з автором особисто після прочитання його книги відчуття особливе! Це можливість зрозуміти автора, задати йому питання, які можливо виникають під час читання. А тут будь-ласка, він перед тобою розкритий, як його книга.
Саме таким було спілкування читачів нашої бібліотеки з популярним сучасним українським письменником, сценаристом, журналістом, «батьком українського готичного детективу» Андрієм Кокотюхою. 
Про читання, літературу і кіно від автора, який написав 70 книжок:
«У мене залежність від читання, я читаю по 100 сторінок в день»
«Читання – це зарядка для мозку»
«Якщо людина, яка читає художню літературу, потрапить в критичну ситуацію, швидше вийде з неї достойно, бо має великий багаж прочитаного, звідки і черпає досвід»
«В цивілізованому світі книги цінні тим, що вони потрібні ТУТ і ТЕПЕР»
«Що написано під контролем, не може бути актуальним»
«Щоб зняти кіно, необхідна історія (ідея), так званий логлайн з 25 слів, а не товстелезна книга»
«Фільм «Червоний» міг бути і кращим, міг бути і гіршим, важливо, що він сподобався людям для яких я писав»
«Свого сина до читання залучаю через особистий приклад. У нас в домі багато книжок, які читають»
«Сюжети своїх книжок знаходжу у зарубіжних авторів та додаю українські реалії»
«Одну книжку можу написати за два місяці»
«Пишу книжки і для школярів. В них історії близькі для хлопчиків. Чому не пишу для дівчаток? Бо у мене чоловічий погляд на світ. Загравати з певною аудиторією – не моє»
«Спаплюжені факти про українську історію в літературі і кіно за радянських часів, спонукали мене писати історико-пригодницькі романи»








Немає коментарів:

Дописати коментар