неділю, 17 грудня 2023 р.

«БАРВИ НАШОЇ ЗИМИ»

Відкриття колективної художньої виставки


17 грудня в нашій бібліотеці відбулося відкриття та презентація колективної виставки художниць Еллен Орро, Ольги Галагуз та Ольги Костюченко.
Більше п'ятдесяти робіт мисткинь: пейзажі, натюрморти, дитяча тематика створені різними матеріалами та різними техніками вразили своєю майстерністю та створили у присутніх атмосферу зимових свят. Музичні твори, які виконала на фортепіано наша колега Дар’я Грамм вдало підкреслили магію та казковість цієї виставки.
На захід завітали користувачі бібліотеки, друзі та колеги художниць. З вітальним словом виступив Заслужений журналіст України Сергій Комісаров.
Еллен Орро: «Ескізи своїх майбутніх картин я часто бачу уві сні, вони приходять до мене будь-де, головне одразу перенести ідею на полотно». Художниця член Національної спілки художників України, брала участь у понад шістдесяти виставках в Україні та закордоном.
Ольга Галагуз: «Я не маю художньої освіти, всьому вчилася сама». Сьогодні художниця має численні нагороди в українських та міжнародних творчих фестивалях.
Ольга Костюченко: «Малювати мене надихнула виставка оригіналів картин М. Реріха» . Свої картини вона малює гуашшю на картоні з авторською ґрунтовкою для підкреслення кольору та фактури.
Виставка триває до 21 лютого 2024 року.































Немає коментарів:

Дописати коментар