Якщо
Ви любите читати багато бізнес-книг, онлайн-статей та художньої літератури, то
напевно прагнете отримати максимум з прочитаного. Даємо декілька підказок
для тих, кому доводиться перечитувати величезну кількість електронного і друкованого
текстового матеріалу.
1. Робіть нотатки про прочитане.
Все в голові не втримаєш, а найцінніші факти, цікаві статистичні дані, висловлювання або думки, озвучені персонажами книг, можуть стати в нагоді Вам в майбутньому. Сюди ж варто віднести і Ваше загальне враження про прочитану книгу (в нагоді, якщо хтось попросить порекомендувати / покритикувати цю книгу через деякий час).
2. Виписуйте вподобані цитати.
Це стосується не тільки ділової, але і художньої літератури. Цитати можуть стати джерелом натхнення або просто відмінною підмогою при підготовці презентацій, текстів та аналітичних статей.
3. Не читайте одночасно декілька книг.
По-перше, Ви ризикуєте заплутатися в тому, що "відбувається" в кожній з книг (особливо це стосується художньої літератури), по-друге, це схоже на одночасне поїдання відразу кількох страв. Дайте собі час "переварити" і "насолодитися смаком" прочитаного, а не прискорюйтеся просто заради того, щоб одразу "схопити" кілька "трендів".
4. Складайте списки книг, які хотіли б прочитати.
Туди можна заносити книги, про які Ви прочитали / почули / які Вам порадили колеги чи друзі. Раз на місяць заглядайте в цей список, і вибирайте 2-3 книги для читання в найближчі пару тижнів. А потім обов'язково купіть / візьміть в бібліотеці або у знайомих ці книги і прочитайте їх. Прочитавши викресліть прочитане зі списку. До кінця року Ви зможете оцінити, наскільки багато Ви читаєте і які тематики / автори / жанри Вам найбільш цікаві.
5. Використовуйте прочитане як ресурс для нових ідей / проектів / змін у власному житті.
Ділову літературу - як спосіб знайти нові ідеї для свого бізнесу і вирішення робочих завдань. Художню літературу - як джерело певних життєвих принципів, мотивів і пріоритетів. Публіцистику - як джерело цікавих фактів. Читайте не просто заради задоволення і відпочинку (хоча і це важливо), а й активно використовуйте те, про що дізналися з книг.
1. Робіть нотатки про прочитане.
Все в голові не втримаєш, а найцінніші факти, цікаві статистичні дані, висловлювання або думки, озвучені персонажами книг, можуть стати в нагоді Вам в майбутньому. Сюди ж варто віднести і Ваше загальне враження про прочитану книгу (в нагоді, якщо хтось попросить порекомендувати / покритикувати цю книгу через деякий час).
2. Виписуйте вподобані цитати.
Це стосується не тільки ділової, але і художньої літератури. Цитати можуть стати джерелом натхнення або просто відмінною підмогою при підготовці презентацій, текстів та аналітичних статей.
3. Не читайте одночасно декілька книг.
По-перше, Ви ризикуєте заплутатися в тому, що "відбувається" в кожній з книг (особливо це стосується художньої літератури), по-друге, це схоже на одночасне поїдання відразу кількох страв. Дайте собі час "переварити" і "насолодитися смаком" прочитаного, а не прискорюйтеся просто заради того, щоб одразу "схопити" кілька "трендів".
4. Складайте списки книг, які хотіли б прочитати.
Туди можна заносити книги, про які Ви прочитали / почули / які Вам порадили колеги чи друзі. Раз на місяць заглядайте в цей список, і вибирайте 2-3 книги для читання в найближчі пару тижнів. А потім обов'язково купіть / візьміть в бібліотеці або у знайомих ці книги і прочитайте їх. Прочитавши викресліть прочитане зі списку. До кінця року Ви зможете оцінити, наскільки багато Ви читаєте і які тематики / автори / жанри Вам найбільш цікаві.
5. Використовуйте прочитане як ресурс для нових ідей / проектів / змін у власному житті.
Ділову літературу - як спосіб знайти нові ідеї для свого бізнесу і вирішення робочих завдань. Художню літературу - як джерело певних життєвих принципів, мотивів і пріоритетів. Публіцистику - як джерело цікавих фактів. Читайте не просто заради задоволення і відпочинку (хоча і це важливо), а й активно використовуйте те, про що дізналися з книг.
Немає коментарів:
Дописати коментар