неділю, 23 червня 2019 р.

"У морі відчуттів"

Презентація творчості Надії Василенко-Коровянської

23 червня в літературно-мистецькій вітальні бібліотеки Реріха було неймовірно сонячно та по домашньому затишно. Всі ми потрапили «У море відчуттів» художниці і поетеси Надії Василенко-Коровянської. з її витонченою поезією та надзвичайно енергетичними і світлими картинами. Надія ще та мандрівниця, обожнює наші Карпати та сама себе називає «карпатозалежною». Всі емоції і почуття, які вона привозить з своїх мандрівок виливаються у її багатогранну творчість,якою вона щедро ділиться з людьми. Більше двох годин відбувалося спілкування з Надією, під час якого, з притаманним їй гумором вона розповідала про мандрівку до Ворохти, про людей того краю, про красу і неповторність Карпатських гір. Присутнім була презентована книжка «Роман з Кишиневим» та поетична збірка «Кляксы любви». Поетичні та прозові читання передали неймовірно багатий внутрішній світ авторки, її жагу та любов до життя! Впродовж всього заходу всі ми не відводили свої погляди від її картин – художньої експозиції «У морі відчуттів». Такі шедеври могла створити тільки світла людина, у якої добре серце та щирі помисли. Всі вони випромінюють неймовірну енергетику, яка створює відчуття душевної рівноваги. Вони лікують!
«Моє «Море відчуттів» – лише моє, але воно для вас, бо я розмовляю з глядачем кольором і формами, я хочу аби кожна людина знайшла своє «море» приємних відчуттів крізь мої образи і фарби, і поринула у нього, насолодилася власними відчуттями, власним сприйняттям, надихнулася і щось нафантазувала сама», - наголосила авторка.










Немає коментарів:

Дописати коментар