понеділок, 5 квітня 2021 р.

"Здоровʼя — перший обовʼязок у житті!"

Вікторина



Щороку 7 квітня у всьому світі відзначають Всесвітній день здоров’я. 6–13 квітня в Україні триватиме Тиждень громадського здоров’я! 
     Прпонуємо вікторину, завдяки якій ви згадаєте прості істини та речі, які допоможуть попередити можливі захворювання та зміцнять ваше здоров’я!

 



Історія: У 1948 році 7 квітня була заснована Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization, WHO). Щорічне проведення Дня здоров’я стало традицією з 1950 року. В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров’я, що стоять сьогодні перед людством, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя і приділяти більше уваги профілактиці захворювань.

Громадське здоров'я — це наука та практика попередження захворювань, збільшення тривалості життя і зміцнення здоров'я шляхом організованих зусиль суспільства.

Здоров'я кожної людини - є її першим обовязком в житті, тому дбати про нього потрібно з дитинства і не забувати про прості правила дотримання особистої гігієни, ведення здорового способу життя та відповідального ставлення до щеплень.

Громадське здоров'я, через місцеві системи охорони здоров'я та недержавні організації відіграє важливу роль у зусиллях по профілактиці хвороб. Всесвітня організація охорони здоровʼя (ВООЗ) — міжнародне агентство, яке координує і працює з глобальними питаннями громадського здоров'я. В Україні є управління громадського здоров'я в Мінітерстві охорони здоровʼя.

У 2018 році в Україні запроваджено принцип збереження здоров'я населення, за якого всі ухваленні урядом рішення аналізуватимуться з точки зору впливу їх реалізації на громадське здоров'я.











Немає коментарів:

Дописати коментар